Translate

sobota, 29 grudnia 2012

Pierwszy Post

                                                          


   - Witam wszystkich czytelników ,
 jest to mój pierwszy blog w życiu a już trochę lat mam na karku .
Chciałabym aby blog było wielowątkowy ,jednak głównymi treściami będą moje podróże (wycieczki zagraniczne i krajowe , bardzo lubię robić sobie wypady jednodniowe do stolic europy,miast w niemczech oraz podziwiać piękno polskiego krajobrazu. ) oraz walka z odchudzanie.
Napisze kilka słów o sobie abyście wiedzieli z kim macie do czynienia :) ,
W czasach gimnazjum oraz liceum aktywnie uprawiałam sport , trenowałam koszykówkę w gdańskich klubach , potem ze względu na maturę wybrałam naukę i przestałam trenować , do dnia dzisiejszego żałuje tej decyzji , ze względu na to że koszykówka dawała mi wielu przyjaciół ,radości ,fajnie czasem było poczuć smak zwycięstwa.



Teraz jestem już na studiach i jakoś niestety nie mam czasu aby znów powrócić do koszykówki , nawet ciężko wrócić po 2 latach przerwy do trenowania sportu , oczywiście można wrócić ale nie chce żeby moja gra była na słabym poziomie.
Moje życie nie jest zbyt ciekawe , poza uprawianiem sportu nigdy nie miałam wielu zainteresowań ,zawsze lubiłam fotografować,ale w ostatniej klasie liceum bardzo polubiłam język niemiecki i w 8 miesięcy udało mi się nauczyć tego języka na takim poziomie aby dostać się na studia w kierunku języka niemieckiego , jednak moja słabą stroną jest język angielski którego właśnie zaczynam się uczyć bo przez niego zwale studia:(.
Jak na razie zakończe na tej kwesti opisywanie siebie :) 

Mam pytanie do moich czytelników , Czy dobrym pomysłem jest pisanie postów w języku polskim ,niemieckim oraz angielskim , super sprawą jest dotrzeć do większej ilości ludzi ! :)

Oczywiście ,z językiem niemieckim nie miałabym problemu jednak nad pisaniem posta w języku angielskim musiałabym poświęcić trochę czasu,liczę na waszą Pomoc !:)

I'm not perfect also Ich will perfekt bin .

1 komentarz:

  1. Fajny blog. Zaproponuję moim córkom, aby czytały- myślę, że wiele skorzystałyby. Te jadłospisy, hm, no takie są skromniutkie. Dołączone zdjęcia zachęcają di diety, Powodzenia!
    Gocha.

    OdpowiedzUsuń