Translate

niedziela, 19 maja 2013

Mniej niż 1000 kcal...

Ahhh....po kilku miesiącach wracam do walki z kilogramami,
jednak lato jest bardzo motywujące,przypomnę że moja walka z kilogramami trwała 1,5 miesiąca w tym czasie schudłam 4 kg.
Dzisiaj na nowo zaczynam walkę ,mój cel schudnąć chociaż trochę do 24 lipca czyli urlopu a co najważniejsze poczuć się dobrze w swoim ciele.
Jednak nie chcę chudnąć nie rozsądnie..
Podziwiam wszystkie dziewczyny które się głodzą..jadłospis z pewnego bloga :

Śniadanie-7.15- pół ciemnej bułki z masłem, plastrem żółtego sera i wędliny + ogórek, kubek kakao (mniaam)
II śniadanie- 10.30- jogurt jeżyna & głóg, z zawartością białka aż 8g na porcję- co nie było dobrym pomysłem :/
Obiad- 13.30- wczorajsza sałatka
Podwieczorek- 16.00- pomidor z rzodkiewką polany odrobiną oliwy z ziołami

Może ,według was to normalne...
Dlaczego tak wiele dziewczyn się głodzi?

8 komentarzy:

  1. Podziwiasz dziewczyny, które się głodzą? Mnie to raczej przeraża...
    A jedząc zdrowo i ćwicząc na pewno poprawisz swoje samopoczucie :) Pamiętaj, że odchudzanie to proces długofalowy ;)
    Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo są głupie.
    Ja wolę być grubaskiem takim jakim jestem niż umrzeć z głodu. Miałam już przygodę z ED w życiu i dziękuję bardzo, dlatego tak boję się wrócić na pełne tory odchudzania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie to przeraża, ale nie chce mi się pisać im, że to głupie, bo one wiedzą lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakryczna dieta.. Niekiedy dziewczyny tak się głodzą, bo chcą wyglądać dobrze, a one po prostu już wyglądają ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi all, here every person is sharing these kinds of know-how, so it's good to read this blog, and I used to go to see this webpage everyday.

    My blog post: official source

    OdpowiedzUsuń
  6. bo nie maja pojecia o zasadach zdrowego odżywiania i/lub mają problem z zaburzenie odzywiania.
    jak bylam mlodsza tez sie glodzilam, bo myslalam, ze tak schudne szybciej.
    owszem chudlam, ale na krotko i sie wyniszczalam.
    a glodzenie sie prowadzi do innych zaburzen...

    niby takie proste a takie trudne...

    OdpowiedzUsuń
  7. One po prostu nie rozumieją, że jak tak się zaczną głodzić to zamiast sobie pomagać to szkodzą.A potem jak chcą wrócić do normalnego odżywiania to szybko tyją, bo organizm chce zrobić zapas na następna taka głodówkę. Nie jest przyzwyczajony do stałych i racjonalnych dostaw kalorii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Whakarato tatou raau taero no te maimoatanga o ngā raruraru hauora, mā te whakamahi i te tarukino kua e tukua ki te witi e taea te whakaora e tino te mate.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń