Translate

piątek, 11 stycznia 2013

10 dzień ! Jak pozbyć się celulitu? Trądzik?

W gdańsku od rana sypie śnieg , ulice są zasypane , miasto wygląda przepięknie , jednak jest problem z komunikacją ale tylko jeżeli ktoś jeździ samochodem lub autobusem , jak wiadomo w gdańsku są tramwaje i zawsze można na nie liczyć gdy panują złe warunki atmosferyczne.


Ostatnio było dosyć ciepło i z nie cierpliwością czekałam na wypłatę z pracy aby iść do sklepu i kupić sobie odzież do biegania oraz buty , jednak za oknem prawdziwa zima i niestety nie zacznę biegać tak jak planowałam :( ,ale oczywiście jutro wkońcu wybieram się do Galerii na zakupy , wkońcu kupię wagę  i miarkę ! .

Wiele dziewczyn radzi mi aby , nie ważyć się tylko mierzyć ! i tak też zrobię :) ale jednak również bd sprawdzała wagę raz w tygodniu lub co dwa tygodnie :)
Jutro idę na wyprzedaże również zamiarem kupna miksera ! wkońcu bd mogła przygotowywać wspaniałe koktajle ! :)


Gdy zaczynałam dietę ważyłam 68 kg przy wzroście 170 cm ,
ważyłam się dzisiaj rano i waga wyniosła 66 kg :) ale na razie nie wpadam w jakieś wielkie szczęście , wiadomo po tygodniu nie można się cieszyć z utraty wagi ! :)


Tak jak obiecywałam staram się urozmaicać dietę w białko,tłuszcze,itd.
Najciekawsze potrawy bd opisywała co kilka dni , w styczniu nie mam czasu aby codziennie pisać posty ponieważ zbliża się sesja i również przed sesją mam wiele egzaminów i zaliczeń :)
Ale gdy wszystko wróci do normy codziennie będę dodawała posty i efekty !
Może w następnym tygodniu lub w tym tygodniu dodam nowe zdjęcie mojej sylwetki po dwóch tygodniach diety !:)



Jak pozbyć się celulitu?

Aby pozbyć się cellulitu trzeba pić bardzo dużo wody ,
unikać gorących kąpieli , gdy kąpiemy się w gorącej wodzie zwiększamy ryzyko pojawienia się cellulitu ,oczywiście nie jeść zbyt tłusto !
Najlepszym sposobem na pozbycie się cellulitu jest bieganie ! ,
Polecam również stosować kremu na cellulit ale tylko polecane i sprawdzone przez inne użytkowniczki w internecie ! ,
ja osobiście polecam : serum firmy  lirene to serum jest cudowne w działaniu!
pamiętajcie serum nie krem lub balsam , również kiedyś używałam chyba balsamu z zielone herbaty firmy soraya :)


Trądzik ,

od kiedy jestem na diecie i staram się zdrowiej odżywiać zauważyłam że kondycja mojej skóry się poprawia , wiadomo przyszły ciężkie dni w miesiącu jak u każdej kobiety i z tego powodu pojawiło się kilka pryszczy ale od kiedy jestem na diecie i nie odżywiam się jak śmietnik trądzik prawie się nie pojawia.

Jednak dla osób które mają problem z trądzikiem polecam stosować tabletki np Skrzypo Vita które wspaniale poprawiają wygląd skóry ,paznokci oraz włosów.


Włosy porady :


Jeżeli chodzi o włosy to moja mam jest fryzjerką ,ja również bardzo dobrze znam się na włosach i jeżeli macie jakieś problemu z farbowaniem itd ,chętnie udzielam rad :)
Akurat przez moją głupotę już miałam wiele kolorów włosów :) ale jednak włosy powróciły do swojej kondycji

Dzisiaj dodaje super przepis , który znalazłam na pewnym blogu !


-->
Proteinowe, czekoladowe naleśniki z serem. 

 
-->
kładniki:
- Ser biały chudy(lub serek homogenizowany naturalny)
- 2 jajka
- słodzik
- czubata łyżeczka odtłuszczonego kakao
- 2 łyżki jogurtu naturalnego
I tylko z tych oto składników powstaje takie cudo jak na zdjęciu wyżej.:)

Nadzienie- ser  biały, chudy wymieszany z odrobiną jogurtu naturalnego, ze słodzikiem i kroplą aromatu śmietankowego ( może być też naturalny serek homogenizowany  plus słodzik- jako nadzienie ) . Obie opcje próbowałam i tak samo pyszne!

Naleśniki- są to cienkie omlety, zrobiłam z 2 jajek- białka ubić , żółtka wymieszać z kakao , ze słodzikiem (cynamon opcjonalnie), łyżką jogurtu albo serka homo oraz płaską łyżeczką proszku do pieczenia. Połączyć delikatnie z białkami.


12 komentarzy:

  1. im zdrowiej jesz tym lepiej ma się twoja skóra :)

    cieszę się że 2 kg już ci spadły to bardzo motywuje do dalszego działania. ja się wazę dopiero za 8 dni ( ważę i mierzę się raz w miesiącu )

    cellulit ... ahhh mój wróg ale pozbędę się go już niebawem ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! ostatnie doniesienia mówią żeby się nie ważyć a mierzyć! Jeżeli ćwiczysz spalasz tkankę tłuszczową, ale za to zwiększasz mięśnie, które przecież ważą więcej. Ze sportowych blogów polecam Tygryskowym Okiem - tam znajdziesz dużo fajnych porad jak schudnąć i bezpiecznie ćwiczyć :) A cellulit to zmora nas wszystkich niestety :/ i trzeba się duuuużo ruszać żeby się go pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mają rację ci którzy nie każą ci się ważyć ;) jeśli będziesz intensywnie ćwiczyć twoja waga może nawet wzrastać, ale centymetry będą spadać
    wzrost wagi może demotywować dlatego oczywiście nie będę zabraniała ci się ważyć, ale nie zwracaj na nią zbytniej uwagi, centymetry są dobrym miernikiem postępów :)
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Gosią, podczas intensywnych treningów, waga naprawdę może wzrastać, ponieważ mięśnie też ważą.
      dwa, nawet jak wypijemy duuużo wody to nagle może się pojawić nam pół kg więcej, dlatego zawsze namawiam dziewczyny do tego by wagę odstawiły na bok.
      w kwestii celullitu polecam wybrać się na rollmasaż 2-3 razy w tygodniu, to naprawdę działa, ale jak ze wszystkim, trzeba być systematycznym. efekty są nieziemskie!jeśli będziesz miała w tej kwestii jakiekolwiek pytania, pisz do mnie, chętnie odpowiem

      Usuń
  4. Nie odpuszczę tego przepisu i pewnie niedługo go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spadku :) No ja też zbieram się z zamiarem bieganie ale póki co zima i mróz więc może jeszcze poczekam. Będę cię częściej odwiedzać i sprawdzać jak sobie radzisz :)

    Ps usuń sobie kody przy dodawaniu komentarza. Będzie ułatwiać dodawanie komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem i wspieram!

    pozdrawiam,
    Fit
    ________________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak a propos.ja tez zaczynam o siebie dbać.zapisalam się na zumby,chodzę i biegam oraz jadąc co 3 godz.poczekam na rezultaty

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne porady odnośnie cellulitu :) Pamiętaj jednak o cytrusach i peelingach- one też bardzo pomagają w walce z nim. Ja osobiście uuuwielbiam grejfruty i wierzę w ich działanie antyoksydacyjne, a co za tym idzie? Detoksykujące :) A jeżeli chodzi o peeling polecam kawę mieloną= mega działa antycellulitowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na cellulit dobra jest Cellinea, polecam poczytać sobie na http://naturalne-odchudzanie.pl/cellulit.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bieganie wyjdzie Twójemu trądzikowi na zdrowie... pod warunkiem, że nie przykryjesz np. czola grubą opaską. Wtedy pod wpływem potu i braku dostępu powietrza bakteria beztlenowe (wywplujace tradzik) beda mialy doskonale środowisko dla siebie.
    Jeżeli masz czas i ochotę to pisalam u siebie na blogu duzo o leczeniu tradziku (tym sie na co dzien zajmuję).

    OdpowiedzUsuń