Translate

środa, 6 lutego 2013

Jędrna Pupa i Fatalny początek Miesiąca.

Luty to drugi miesiąc walki z niezdrowym odżywianiem i walką o szczupłą sylwetkę...
na razie Luty zaczyna się fatalnie , przebiegłam od piątku  16 km i spaliłam 1421 kcal..jestem zła ponieważ w poniedziałek ,wtorek  i dzisiaj nie biegałam ....mam alergie pokarmową i od niedzieli walczę z piekącą twarzą i rękami , ręce to jeszcze nie taki problem ,ale najgorsza jest twarz ! spuchnięte ,czerwone oczy i wysuszona skóra...masakra i jeszcze nic nie pomaga..
dzisiaj nie poszłam do pracy i straciłam 130 zł co jeszcze bardziej mnie denerwuje... na razie od początku lutego poza bieganiem ćwiczyłam raz !! i jestem bardzo zła ponieważ wiem że mogłabym przez ten czas ćwiczyć i wiele km przebiec ,denerwuje mnie leżenie w łóżku i walką z alergią która nie chce odpuścić !.


Jędrna Pupa ! .

Wiele Kobiet ćwiczy godzinami w domu oraz na siłowni aby mieć pięknie podniesione pośladki oraz zero cellulitu , jednak aby mieć piękna pupę trzeba biegać ! nic tak nie poprawi wyglądu naszej pupy jak bieganie ! przez cały miesiąc wykonywałam ćwiczenia na pośladki oraz uda i nie widziałam efektów a od kiedy zaczęłam biegać moje pośladki od razu wyglądają zdecydowanie lepiej !


Bieganie 
Wiem że ciężko jest zaczyna przygodę z bieganiem ale naprawdę warto , Nie biegajcie do utraty sił ..najlepiej stopniowo pokonywać coraz większe trasy,
bieganie naprawdę jest bardzo przyjemne ! ale trzeba wiedzieć jak się do niego zabrać, ważna jest rozgrzewka przed bieganiem i po bieganiu aby nie złapać kontuzji  , Muzyka to kolejny ważny aspekt biegania ..dzięki muzyce nie słyszymy własnego oddechu co pomaga nam do ustalenia prawidłowego tempa biegu ..skupiamy się na muzyce a nie na oddechu !

Trasa : Nie biegamy po chodnikach , w ten sposób niszczymy sobie bardzo kolana i stawy , wiem że czasami ciężko o jakieś parki,leśne tereny ale na pewno każda z was znajdzie w swojej okolicy jakieś miejsce .
Ważne jest aby urozmaicać  trasę .


Wczorajszy Obiad :

Dorsz ,Kasza Gryczana i surówka z selera.













Jednak aż luty nie jest taki fatalny bo przy najmniej mało jem !




Mam dzisiaj kilka nowych i używanych ubrań na sprzedaż może komuś się przydadzą .Wszystko po 20-25 zł + wysyłka :)







BUTY 39 I UBRANIA 38 M ,Strój ADIDAS Z WYCIĘCIEM NA PLECACH 40 ZŁ

23 komentarze:

  1. niestety taka jest prawda zgrabnego ciała nie uzyska sie w miesiac ,2 a nawet 5 trzeba duzo wysiłku, cierpliwosci i regularnosci w treningach;
    sama mysle zeby zaczac na wiosne biegac; fajnie tez miec wspoltowarzysz w bieganiu:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę biegać sama tzn z psem :D jakoś męczy mnie bieganie + rozmowa z kimś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogłabyś opisać przykładowe rozgrzewki przed i po bieganiu ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sobie odpuściłam w tym miesiącu jak na razie 3 dni a to wszystko przez sesję ale dzisiaj dopiero 6 caly miesiac przed nami ;d

    podobaja mi sie buty ale nie ten rozmiar ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. tak opiszę przykładowe rozgrzewki w następnym poście.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie wczoraj biegłam leśną (żwirową) dróżką :) O wiele lepiej niż po chodniku. Dla mnie na razie te dwie minuty są mordercze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Przestań mi spamować na blogu, do każdego Twojego komentarza dołączony jest link do bloga- uwierz mi, że potrafię kliknąć na nick i znaleźć adres, jeżeli będę chciała.
    Nie tak się reklamuje bloga, to zostawianie linku tylko denerwuje osoby, do których piszesz (bo widzę, że nie tylko u mnie się to zdarza)!

    Chętnie będę odwiedzać Twój blog oraz chętnie odpowiem na Twoje komentarze, ale dopóki nie przestaniesz dołączać do nich adresu bloga będą one kasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Spamerstwo to zły sposób na pozyskanie czytelników. Zacznij faktycznie czytać posty innych i zostawiać porządne, wartościowe komentarze. A nie dwa słowa z łaski i zawsze link do bloga. To jest mega wkurzające !

      Usuń
    2. I ja się dołączę. Wystarczy,że jest nick i każdy kliknie i do ciebie zajrzy.

      Usuń
    3. Czytam z chęcia posty na blogach , nie zawsze jestem zalogowana dlatego zostawiam zawsze link ,
      link zostawiam również dlatego że nie które dziewczyny pisały do mnie że jeszcze dobrze nie ''ogarniają'' blog gogle i proszą o zostawienie linka :)

      Usuń
  8. na pewno poprawisz egzamin na dobra ocenę nie ma się co martwić ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 16 km to chyba dobry wynik ;) według mnie.
    Biegać po chodnikach/asfalcie można tylko podstawą w bieganiu jest odpowiednie obuwie bez tego bieg nawet po lesnych ścieżkach może dac mocno popalić naszym stawom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. 16 km przez 6 dni to według mnie mało ..wiem że powinnam w poniedziałek,wtorek i dzisiaj dodać jeszcze za każdy dzień co najmniej 5 km...;( denerwuje mnie już to uczulenię bo nawet nie mam jak ćwiczyć..

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta garderoba już tak cudownie wiosenna! Nie mogę się doczekać słonka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie załamuj się! wszystko co najlepsze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie, też muszę zacząć myśleć o jędrnej pupie :P

    OdpowiedzUsuń
  15. pisząc małe i nieregularne posiłki chodziło mi o to ze prawie wcale nie jadłam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaacha :) myślałam że jesz ale mało a nie że wcale ;)

      Usuń
  16. ćwiczenia na pośladki - efekt po miesiącu - 3 x w tygodniu - jednorazowo 3 serie po 20 razy - http://www.cwiczeniafitness.pl/p/12/58/wchodzenie-po-schodach-z-wyciskaniem-ciezarkow-step-freak-fitness.html można też robić bez stepu tylko wykroki do tyłu, samo bieganie nie da tego efektu co ćwiczenia z obciążeniami, sumiennie ćwicząc efekty są rewelacyjne a pupa robi się jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz biegania wykonuje również kilka ćwiczeń na pośladki , jednak według mnie bieganie lepiej poprawia kształt pupy niż ćwiczenia :) widzę to po swojej pupie

      Usuń
  17. A sprinkling of such phrases throughout the content,
    better it is for the description of the partnership Company that you have earmarked for your
    website optimization. Each day, people are all eyes and ears on this topic?


    Here is my homepage - search engine top ranking

    OdpowiedzUsuń